Ben genelde bol elbise giyiyorum. Eşofman tarzı giyersem de üzerine trençkot yada uzun şişme yelek. Uzun dış kıyafetler her zaman kurtarıcım. Gerçi ben pek kilo almadım hala eski rahat eşofmanlarımı sweatlerimi giyebiliyorum. Üzerine uzun bir parça alınca hicbirsey sorun olmuyor. Çok da rahat ediyorum.
Pijama takımı bunu aldım https://ty.gl/s179szysqq
Birde bunu https://ty.gl/x2pdcgbqob
ikisini de 2 beden büyük aldım.
https://ty.gl/tbwkfxvf2b Birde bu sabahlık gecelik takımının bir farklısını aldım o kalmamış ama bununla aynı marka.. baya uzun yere kadar boyu. Fiyatları biraz yüksek ama kumaşları çok güzel. Bedenini L aldım bunun da