Doğumum sezeryan olacak 35. Haftadayız daha doğumdan önce alttan muayene yapacak mı bize de sonuçta çatı muayenesi yapmaya gerek yok ama açılma var mı filan diye bakarlar mı ki her kontrol randevuma gitmeden önce kasılıyorum ya alttan bakarsa diye doktor tanıdık ve çok utanıyorum