Zln2152 bende 4+5 kahverengi leke geldi,zaten aynı gün ilk dr kontrolümüz vardı,bende ikiz gebelik,dr ilk haftalarda olur dedi,1hafta kadar az -az gele bilir dedi,ama ağrı olursa ve kanama artarsa hemen gel dedi,progestan iğne ve fitil yazdı,çok şükür sadece 1gün oldu,sonrasında hep istirahet etdim,kendimi yormadım,sizde kendinize dikkat edin,inşallah geçer,ama doktora görünün yine de