Kızlar selam bugün biraz kahverengi leke gelmiş 30+5iz midem de aşırı bulanıyor bugün. Allah korusun erken doğum vs gibi birşey olsa mutlaka sancı kasılma falan olur demi anlaşılır yani böyle şeylere ek belirti de olması lazım demi? Perşembe kontrolüm var acile gitmeyeyim kahverengi devam etmezse bekleyeyim kontrolümü diyorum, yeterli belirtiler değil demi bunlar onu öğrenmek istiyorum