zepbjk Merhaba sağlık ocağındaki testlerimde b12 97lerde çıktı çok düşük size doktorunuz takviye olarak hangi ilacı yazdı acaba ?
Pemberuya zepbjk bana tribeksol yazdı canım. Ama tadı çok kötü 👎 zor yutuyorum😂 benimde Demir kan b12 hep düşük
zepbjk Pemberuya aa onu ilk defa duydum sorayım şimdilik ocean b12 spreyini aldm katkısız en azından diye yükselteceğiz inşallah el birliğiyle bu b12leri 🙈
zepbjk pamukannesi25 iğneyi verdi mi ya adı neydi hamileyken iğne hap çok onermiyolar dahiliye gönderiyolar dye ocean fısfıs almıştım
pamukannesi25 zepbjk dodex ti adı. Bendr ilaç kullanmaya karşıyım ama b12 önemli bebek içinde ki ben artık baya eksikliğini hissetmeye başlamıştım