Mrba hanimlar.1 kizim var 1 yasinda 18 haftalik hamileyim.oglum olucak 3cu bebeyi gec dusunuyorum.cunki sezeryan oluyorum.2.kesde cok erken hamile kadigim icin 3.riskli.geri cekeyle korunamiyoruz hapda kullandigimda lekelenme yapiyor.spiral taktirmak istiyorum dogumdan sonra.acaba kulanan oldumu ne gibi zararlari oldu.etafimda sipiral takdirinca regl gecikmesi ve ya yogun regl gorulduyunu.tansiyon yukseltiyini bobreklerde agri falan yapdigimi soyluyolar.yardimci olursaniz sevinirim.