Kızlar merhaba. 18 haftalık hamileyim ve 7. Haftadan beridir (neredeyse 2,5 aydir) düzenli progestan kullanıyorum fitil olarak günde bir tane. Evet bogazim durmuyor ama önceki hamileliğimden de hızlı kilo alıyorum önüne geçemiyorum 🥺 progestan siskinlik ve ödem yapar mi. 4 ayı yeni doldurduk ve 8 kiloya yaklaştım. Önceki gebeliğimde şeker yüklemesi yapılmıştı ancak temiz çıkmıştı. Ne diyorsunuz? Gören kişiler hiç o kadar almışsın gibi durmuyor diyorlar 🥺