2-bebisannesi Kızlar 14+4 haftalık hamileyim bugün basım inanılmaz derecede çok ağrıyor parol alıp içsem sıkıntı olurmu yada ne yapabilirim geçmesi için bildiğiniz basım zonkluyor ağrı kesici krem sürdüm bez bağladım kafama yok geçmiyor🥱🥱🥱😔😔😔
Gamzeerdgn 2-bebisannesi vLlahı ben bu durumdan çok muzdarıbım en son sıcak duş alıp kendim masaj yapıp yazma sarıyorum dındırıyor
AyFa1608 Benim migrenim var ağrı çok çekmeidm ama bugün felaket girdi ya gözlerimi açamıyorum resmen ağrıdan 12+6 yım😐
Honeymom17 Bu aralar butun hamileler bas agrisi cekiyor neden acaba🤷♀️bende 3 4gundur cektim o agriyi ama dayanamadim gece uyurken parol ictim cok sukur bugunu guzel gecirdim..
EsenEsinDefne Ilık duş Parol Karanlık odada dinlenme Şakaklara enseye vix tarzı bir krem sürülmesi Ben migren hastasıyım bunlar iyi geliyor