Nur1996 13 haftalık hamileyim kızlar ama 2 gündür asırı midem agrıyor arada kramp gibi giriyor yaşayan var mı ne iyi gelir. Yanma ekşime tarzı bir şey yok midemde sadece agrı .
Zeyseee Nur1996 34.haftadayım mide ağrısı yanmasından duramıyorum ılık süt renie gavıscon hepsini içiyorum ama o anlık geçiyor tekrar başlıyor ama benim o kadar erken başlamadı mide ağrım sizin biraz erken başlamış galiba inşallah kısa sürer
Anonimane_150 Nur1996 troid ilacı kullanıyormusunuz? Acaba ondanmı diyorum bende bu ağrının sebebi. İlk hamilelikte kullanmamıştım çünkü. Ondan mı oluyır diye düşünüyorum. Pazartesi kontrolumu var soracagım doktoruma