umutsuzmom o videoyu bende görmüştüm. Fatura ve doktorundan epikriz raporunu alıyormuşsun. Özel hastanelerde iöza attırıyolarmış ama önemli değil yinede alabiliyorsunuz paranızı diyordu. Devlet 2500 tl gibi bi rakam belirlemiş sanırım özeller için diyelim 7500 tl ödeme yaptınız hastaneye 5000 tl hastane geri ödeme yapması gerekiyormuş ne kadar doğru bilmiyorum.