Kızlar dün aşı olduk diye post açmıştım sabaha kadar uyumadım bu sabahda kızım gene ateşli ve huysuzdu 3 saattir ateşimiz çok şükür 36 37 çıkıyor
Kızım sürekli bugün kucağımda uyumak istiyor sabah 7den belli kucağımda bıraktığım zaman çok ağşıuor ne yapmam gerek hem uykusuz hem halsiz yemek bile fazla yiyemedim sürekli kucağımda duruyor