29hafta 2 günlük gebeyım en başından beri erken doğum rıskım var 22 haftadan berı doktorum dün rıskın daha da azaldığını vs soyledı bende her ıhtımale karşı eşyaları tıkadım yerlestırdım odasını kurdum hazırladım gelen çantaları yokadım havalansın falan diye sızce hastane çantasını hazırlamaya baslamalı mıyım yoksa daha erken mı bazı esyaları şeffaf hediye posetı gıbı olan şeyler oluyor ya onlara koyacagım sizce kötü koku vs olur mu doğuma kadar kalsa