Merhaba çok karışık belki sizler yardımcı olursunuz diye buraya da soruyum dedim.
İlk hamile oldugumu öğrendiğim de reglime göre 6+3 idi. Doktora gittim 5+3 10 gün sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi. Biz gidecekken bi gün sabah kahverengi leke geldi ve hemen özele gittik orda da 6+2 ama reglime göre 7. Haftaydı günü hatirlayamadim. Kalp atışını dinledik bebegin bir öncekinde 7 mm suan da 22 mm gelişmiş geç döllenme olabilir suan için ben bisey diyemem bana ilk kez geliyorsun 1 hafta sonra gel kontrol edelim dedi. Neyse biz bugün gittik 7+2 olmasi gerekirken 6+6 dedi yine kalp atışını falan dinledik. Ama iste reglime göre de 9+5. Şöyle de bir şey var ben reglimden 2 hafta sonra kan vermiştim orda negatif cikmisti. Şimdi ben başka bir hastaneye gideceğim orda reglimi söylediğim de ultrason da arasi cok cikmis olacak. Başına boyle birsey gelen oldu mu bebeğin regl tarihiyle uyumlu olmaması ve her ultrason da olmasi gereken günden bir kaç gün geriden gelmesi normal mi ? Ister istemez stres yapıyorum 😔