Hamişler biz 5+3′üz bugün ilk muayenemize gittik ve doktor bize düzensiz kese dedi bebeğin çok küçük olduğu için de olabilir, haftaya kalp atışını dinlemeye calisacaz duyamazsak tekrar konuşalım dedi benim gibi boyle birşeyle karşılaşan var mı içim rahat etmedi çok tedirginim yardım edin 🥺