irem50287 33+4 haftalık hamileyim bayanlar daha bebek dönmemis dedi doktor bende normal doğum istiyorum bunun için ne yapabilirim bı önerisi olan var mı yürümek hariç cünkü kızım var hava çok soğuk burda onunla yürüyemem
Annesininportakali53 irem50287 hiçbirsey canım sadece bir pozisyon var onu gösteriyor ebeler bebek dönüyormuş ama onuda 38 de oneriyorlar haftası erken olanlar için riskli benim 30 da döndü şuan 34 haftaligim baş geliş hala değişmedi ama bu demek olmuyor ki senin ki dönmeyecek dogum anında dönen bebekler var
irem50287 Annesininportakali53 doktor çok sert konuştu dönmez bn sezeryan yaparm fln die korkuyorum bnde