edanurgbl Belimde İki tane fıtık var normal doğuma engelmi ben sezeryan olmak istiyorum özele gidiyorum bir duyumuma göre emar sdsini devlet hastanesine getirince fıtığı olanları sezeryan yapıyolarmış bir bilginiz varmı
benkosarim edanurgbl evet eğer varsa sağlık kayıtlarıniz devlete de gidin takibiniz başlasın yapıyorlar
1prensannesiiiii edanurgbl sezeryan olur zaten de asıl normal doğum olur mu bende bunu merak ettim bendede dört tane fıtık var🙄
Nazo2401 1prensannesiiiii banada doktor seneler önce üç tane fıtık oldugunu söylemişti ve genede normali denemek istedim geçen hafta pazar günü doğum yaptım 10 gün oldu çok şükür bi sıkıntı olmadı