Kızlar ikiz hamileyim 33+1 haftalık olduk erken doğum riskim vardi zaten hastanede yattim iki hafta önce bugün her iki kalçamda ağrı var yürümemi bile engelliyor adım atarken zorlanıyorum ayaklarımı koltuğa bile kaldiramadim doğum sancısı olabilir mi bugün muayene oldum birşey yoktu öğlenden beri böyle neredeyse