Merhaba hanımlar. Bir tane kızım var bir kızım olacağını biliyordum detaylıya girene kadar🙃 13. Haftada erkek dediler 14 ve 17 de kız denildi. Bugün 21+2 detaylıya girdim devlet hastanesiydi cinsiyetide erkek dedi ve ben şok. İnanamadım ekranda pipiyi gösterene kadar😂 hep duyuyordum şaşırıyordum böyle bir şey olabilir mi diye olabilirmiş arkadaşlar🤷♀️