Herkese merhaba ben cuma günü sezeryan olacağım iki gün kalacağım hastanede muhtemelen tecrübeli anneler yanıma öncesinde yiyecek içecek ne almamı önerirsiniz, evde kompostu yapıp götüreyim mi evimle hastane arası yarım saat sürüyor , bebek için 3 tane hastane çıkışı aldım yeterli mi veya siz şu da olsun ben almadım ama kesinlikle lazım dediğiniz nedir , ilk doğumum hiç bişey bilmiyorum