Damla_dua1 ben 26 haftaya girdim. 24 gibi takibimi yapan doktorum yanınaıra, doğumu yapmayı planladığım hastanenin doktoru ile görüştük. Şöyle bir tarzı var ‘elimizdeki durumlar’ ve ‘hissiyatım’ diye. Eldeki durumlarda her eşy normal. Bende biraz kilo fazlası da var. Ve dedi ki ‘bu bir hissiyat ama suyunuz fazla olabilir ileride’ dedi. Çok üzerinde durmadım. Şeker yüklemesi yaptık, sonuç ok idi. Tansiyon ölçümlerim de şidilik ok. Ne demek oldupunu fazla bilmesem de şimdilik sadece ‘his’ diye herhangi bir aksiyon yahut endişe sürecine girmedim..