Nişan geldikten sonra bekleyebilirsin ama suyun geldikten sonra fazla vakit kaybetmeden gitmek gerekir die biliyorum ben ilk doğum da akşam Nişanim gelmsti gece sancı çektim ertesi gün öğlen gttm ama benm suyum hastanede geldi ve bı iki saat içinde doğum oldu sağlıkla kucağına al inşallah 🤲