m060918 bende 32+2 yatıyorum tabi özele gittim oraya göre 35+2 burda 32 görünüyor bende anlamadım şuan 4 gün oldu yatıyorum 4 cm açılmam varmış 5 olursa doğumu başlatmak zorundayiz ama dogmamasi lazim diyolar ciğer geliştirici iğne filan vurdular ve hala burdayim doğurabilirsin de diyor doktor bakalım hayırlısı neyse