Meraba anneler ben bişey sorucaktım ben yeni hamileyim 4 hafta 5 gün falan bi kaç gündür kasık bel ve karın ağrısı yanında kanama vardı hastaneye gittiğim de muayene sonucunda hiç bişey çıkmadı kanamaya da müdahale edilmedi sadece 48 saat sonra tekrar kan ver dediler bu süreçte kanama ve ara ara ağrı devam ediyodu keseye baktıklarında daha oluşmamış dediler bugün kanamadan farklı bi akıntı ve içince kırmızı bişey olduğunu farkettim o nedir sizce ben bi anlam veremedim