Eminebayrambey kızlar benim de kızım 10 aylık ve 34+4 haftalik hamileyim ilkini sezeryan olduğum için yine aynı şekil doğum gerçekleşecek. Fakat benim kızımda sancılarım doruk yapmasına raen hicbirsey hissetmemiştim doktorlarda şaşırmıştı. Bu gebeligimde de son 5 gündür bebeğin hareketleri yavaşladı gibi ve karnım devamlı taş gibi oluyo 3 gündür de belimde ağrılar var sizce neden kaynakli lütfen cevap verin 🙏