Cansu4oz Arkadaşlar bilgisi olan cevap versin lütfen veya yaşayan. Cumartesi öğleden sonra kan 2150 çıktı pzt sabah kan verdim o da 3908 çıktı normal mi acaba 48 saat yerine 46 saat geçmiş bu artışta böyle olan ama sağlıklı gebeliği olan oldu mu acaba
Karadasesra Cansu4oz maşallah kocaman olmuş 😀 ben ilk 52 ile öğrendim 6 gün sonra ikinci kanı verdim 1200 yükselmişti şuan 34. haftadayım
Cansu4oz Bir sıkıntı yok değil mi 2 kat olmamış ya gerçi saat oynuyor o kadar streslendim ki Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın