Mhtpkts eşimin mesleğinden dolayı normalde başka şehirdeyim ben. Kendi memleketime gitmiştim 2’li test zamanıydı devlet hastanesine gittim ama yapmıyolarmış yine de baktı bebeğe kontrol etti cinsiyetini sordum kıza benziyo dedi. 2 gün sonra yine orda özele gittim o doktor da söyledi aynısını 🥰 2 hafta sonra da buraya dönüp kendi doktoruma gittim kesin olarak kız dedi 14’te 😂 çünkü tüm doktorların yanına giderken çikolata falan yedim bebek hep hareketliydi bacak arası hep net görünüyodu pozisyondan dolayı 🥰 tek tavsiyem doktora girmeden yarım saat önce falan 1-2 tane çikolata yemek ya da 2-3 tatlı kaşığı pekmek de çok hareketlendiriyo