2erkekannesi111 Azrayavuz benimde yarın ikili test var inşallah gösterir inşallah dr da anlayabilir bende sabırsızlanıyorum iki oğlandan sonra 🙈
bir_pasa_annesi Ayse0608 12 de değişme ihtimali var kuzum ilk ogkumda öyle oldu kıza benziyor dedi 16 da erkek dedi ama bunda 13 haftada erkek dedi şuan 37+4 üz erkek😂
2erkekannesi111 Ayse0608 gittim ama henüz küçük özelde belki iki hafta sonra netleşir ama bizim ultrasonlar çok iyi değil belli olmaz şimdi dedi devlete gidiyorum