Ya kusura bakmayın çok post açıyorum hakkınızı helal edin lütfen 🙏🏻
Bende 1 aydır bazı sorunlar var post açmıştım eve kağıt geldi diye bilenler vardır o günden beri bayılacak gibiyim asla gözüm net görmüyor çift görüyorum gözüm kararıyor kendimi çok sıkıyorum bıraksam bayılacam o noktaydayım geçen kayınvalidemgilde otururken kayınbabam tansiyon ölçecekti bende yine kendimi zor tutuyorum görümceme getir bende bakıyım kaç çıkacak dedim
9 a 4 çıktı çok düşük dedi kayınbabam bir sorun mu var acile gidelim dediler gitmek istemedim bi kaç gün sonra yine ölçtük ama iyidim ölçerken öylesine ölçtüm 10 a 6 çıktı kayınvalidem yine düşük ama o zamana göre iyi dedi şuanda şunları zor yazıyorum baya çift görüyorum kafamın arka tarafında bir ağrı var beynimde yayılıyor bişeyler çınlıyor beynimde o günden beri hala aynıyım bunun bir hastalıkla alakası olabilir mi ben sinirlendiğim için mi oldu doktora gidecek halde değilim o yüzden burda soruyorum 🌸