Giizem Kızlar ben bişey merak ediyorum. 29 haftalık hamileyim göbiş gittikçe büyüyor bende farketmeden bazen göbeğimi bi yere dayıyorum. Örneğin mutfakta bi iş yaparken tezgaha dokunuyor göbişim yada başka bi yer. Diyorlar ki karnını bi yere rastlama yok bebeğin başı şekilsiz falan olur diyorlar? Ne kadar doğru ? 🤔
Bernalya Giizem bebegin basi zaten dogum kanalindan gecebilmesi icin normal sekilde olmuyor, dogduktan bi sure sonra normale donuyor. Karnina baski olmamasina dikkat edebilirsin.
Caglasmsk Illa tezgaha fln dayaniyor cunku büyüdü artik uzaktanda yapamiycagimiza göre mecbur oluyo illa canım. Cok fazla bastirmadgn surece bisey olmaz zaten ama yatiyoruz gecede belki onun biyerine fln basiyoruz o nasil oluyo🤷 inanmiyorum cok fazla boyle seylere.