Hanımlar 38+5 im yarın itibariyle ve göbeğim taş gibi ara ara hani insan grip olur ya böyle vücuduna biseyler batar o şekil batmalar oluyor belime göbeğime ama geçiyor bir süre sonra takip ediyorum ama ne zaman gelir bilmiyorum bebeğim psikolojik olarak zorlanmaya başladım kizlar sizdede böyle olup ne zaman doğuma gittiniz bilgi verirmisiniz ilk hamileligim