celileturk
Bende klomen çatlatma iğnesiyle ilk aydan hamile kaldım canım.çatlatma iğnesinden sonra doktorum duphaston diye bir ilaçta verdi gebelik olursa daha rahat tutunması için.ilişki saatindede aksamdı zaten hiç kalkmadan yattım sabaha kadar.şükür oldu inş sizinde olur hemen🙂