Ebruaydinn en iyi markaları kullandım ama yine de çatladım. 30. Haftama kadar tek bir catlağım bile yoktu ama karnım o haftadan sonra daha çok büyümeye başladı ve resmen harita gibi oldum. Allahtan sadece göbek deligimin altından sonrası oldu. Yani bazen ne yaparsanız yapın vücudunuz catlamaya müsait ve genetik de de varsa oluyor. Benim kullandıklarım lierac, bio oil ve the body shopun mangolu vücut yogurdu. O markada senelerce çalıştığım için ne kadar yoğun bir neml3ndirme verdiğini biliyorum ve çok güzel yeterli bir krem ama bende o da olmadı.