İki hafta önce yine bu postu açmıştım enfeksiyon çıkmıştı o gün ve hala gecemedigine emnim çünkü tuvalet üstüne tuvalete gitmeye devam ediyorum kasilmam da oluyor daha 19+2 yiz ilaç da kullanmıştım ama yeterli gelmedi sanırım dünden beri hareket hissetmiyorum dışardan gözüken hareketleri vardı iki gündür yok ya çok endişe ediyorum doğuma kadar hareket postu acicambu gidişle 🥺