Gizo Kızlar bulantı iğnesi kullandınız mı benim çok ahır geçiyor 14 haftalığım hiç bir bulantı hapı geçirmiyor iğne yazdı doktor dramimine diye zararı olurmu diye korkuyorum iğneyi vurdurunca yiyip içebiliyorum az çok 3 gün idare ediyor beni sonra gene bulantı kusma 🙄🙄🙄
Beyzaduhan Gizo bişey olmaz dramaminde çok hafif bi ilaç o ayrıca onlar bana işlemiyordu . Kanser hastalarının kullandığı ilaçı kullanıyordum zofranı. Benmde acayip bulantılarım var daha sekiz haftalığım ama böğürmekten kendime gelemiyorum 😔
Ebalp Gizo zofran yada onzyd ikiside ayni etkide canım bu ikisini hic kullandın mı ben bunlar sayesinde yemek yedim sigorta karsilamiyo ama beslenmem icin verdim 10 gunde bir aldım ilaci
_RainBow Gizo ben iğnesini değil fakat ilacı kullanmıştım çok kötüydüm su bile içemedim hem bebeğime hem bana zarardı artık mecbur kullandım doktorun yazmış bişey olucağunı sanmam hem ben günde 3 kere aldığımı bilirim iğneyi bilsem onu isterdim
Nurbursa Gizo benide hiçbişey kesmezdi ama iğne yada serum almadım inat ettim. O bulantılar bebeginin yaşam belirtisi ve kendini savunmasından ötürü oluyo. Ama bir zararı yok iğne yada serumlar bebege geçmiyor sıkıntı etme iyi hissettiriyosa devam et bence
Gizo Beyzaduhan rabbim şifamızı versin bebeklerimiz Allah’a emanet gerçekten çok zor geçiyor benim mecbur kalıyorum ya serum ya da iğne yaptırmak zorunda kalıyorum öbür türlü boş kusuyorum ögürüyorum o daha kötü dedi doktor 🙄
Beyzaduhan Demetibrahim cnm benm ilk hamileliğimde ben hastaneliktin hiç bişey tüketemiyordum su dahil sadece serumla besleniyordum düşün şimdi bi tık daha iyiyim böğürsemde kussamda serumluk olmuyorum heee çokta su içtiğim söylenemez🙈😂
Beyzaduhan Gizo ben istisnasız hep kusuyprum cnm kötü olan neymiş boş ögürmek mi ? Ne gibi kötü yanı varmış ya da?