tubbis bende hiçbi belirti yoktu :) her ay adetim geleceğinde hep bi hamilelik belirtisi yaşardım, hamile kaldığım ay aksine belirti yaşamadım sanki adet belirtisi vardı :) ama o aralar sabah aşırı acıkma vardı saatin 5i 6sı kalkıp karnımı doyuruyordum normalde böyle bi huyum yoktu bi bunu hamilelik belirtisine yordum :)