CerenKoca tavrı konusunda bişey demiyorum zaten hoş bi yaklaşım değil olay bu şekildeyse zaten iletişim konusunda siz haklısınız, benim aksini söylediğim şey burda hergun 10 tane başlık oluyo sekeri yaptirmak istemiyorum taramaları yaptırmak istemiyorum detaylıyı yaptırmak zorunda mıyım şeklinde tahammul edemediğim konu bu benim hic bi doktorun umrunda degil ister engelli cocuk dogur ister testlerini yaptir ona gore hareket et buna çıldırıyorum ben sanki doktorlar yalvariyo nolursun yaptir diye , siz bilgi almak icin sorup bu tavirla karsilastiysaniz tabiki hoş degil