Kızlar Batmanlı olan var mı aramızda? Bir şey soracağım?
Hamaratpanda eşim Batmanlı 😂😂 olar mı
Hamaratpanda Batmanlı değilim ama orda yaşıyorum ☺️
?
Acil dönüş yaparsanız sevinirim.
Batmanlı anneler.
??
Kızlar?
Koskoca forumda hiç mi Batmanlı yok ya
Kızlar
prematureannesi_ batmanda yaşayan birisi olsa iyi olur ama😂 yine de özelden yazayım bi
Ben Batmanlıyim
Buyur sor cnm
Z72r47asel özelden mesaj attım bakar mısın?
Batmanda yaşıyorum bende
FlkNaz batmandayım canım
Batman postunu yeni gördüm:) buyur canım batmanlıyım
Lorin211 gelin geldim ben buraya 5 sene önce ama anne tarafım hep burda Batmanlılar 😊
Has batmanlıyım. Yeni evlendim Mardin’e gelin geldim ama