Cansucannnnnnnn bizimde 9 ay sonra oldu, bende umudumu kaybetmiştim. Gebelik denemeden doktora gittim sadece ultrasonda baktı bişey yok temiz dedi bide folbiol folik asit yazdı onu kullandım, yumurtlama testi kullandım, ama yine olmadı. En son dedim adam akıllı gidiyim hormon testi yapılsın diye eşimle aynı gün gittik tedaviye onda sorun çıkmadı, bende adetli değildim doktor adetliyken gel hormon testini o zaman yapalım dedi, bide inofolic combi verdi bunu kullan ama kesin gebelik olacak diye bişey yok sadece yumurtalıkları sağlıklı yapar dedi neyse aldım hapı aylardan hazirandı, hemen kullanmadım tabi kullanan yorumlarına baktım çoğu kişi adeti başladığında kullanmış, 2 temmuz adet oldum kullanmaya başladım ama tabi umutsuzdum aslında temmuzda tekrar doktora gitmem lazımdı hormon için, neyse dedim bu foliği bi kullanayım yine olmazsa ağustosda giderim dedim, ağustos geldi adet günüm düzensizleştiği için gecikmenin farkına varamadım, sonra adetimin üzerinden 5 6 gün geçti diye tahmin ettim hemen hamilelik testi yapmadım yumurtlama testi vardı onu yaptım bi baktımki pozitif, tabi hala inanamıyorum heralde 2.kez yumurtlama oluyor dedim, çünkü hamilelik testi yapınca negatif çıkarsa yine üzülecektim, yinede yaptım hamilelik testini anında kopkoyu oldu inanamadım tabi kanda çıkana kadar inanmam dedim beta artışı felan çok iyiydi şuan 16.hafta olduk bile :) şimdi pişmanım keşke baştan beri tek doktora gitmeseydim şimdiki doktoruma gitseydim 9 ay vakit kaybetmezdim diyorum ama herşey nasip kısmet herşeyin bi zamanı varmış, siz yinede yolun başındayken tedbirinizi alın doktora gidin ultrason hormon ne gerekiyosa yaptırın inşallah ummadığınız bir anda bebişiniz çalar kapınızı 🤲 umudunuzu yitirmeyin birgün olacak 💚