tazecikannee biz bugün patatesiz :) 16.hafta 🤗 aslında 12+2de doktor kız gibi ama küçük bi ihtimal dedi, benim gönlümdekide kız 💕 ama ben nedense hep hamilelikten önce bile olursa oğlan olur diyodum öyle hissediyodum halada öyle, perşembe randevumuz var inşallah kendini gösterirse öğreneceğiz :) kendimi kaptırmak istemiyodum şimdi kız diye severim sevinirim yarın birgün oğlan derse biraz üzülürüm diye :) oğlan olsada benim canım ciğerim olacak tabi ama kız olsa daha çok sevinirim tabiki sağlıklı olsun önceliğim 🤲💚 dünde patates kızım diye seviyorum bebişimi 😂🥔🐣