Hazalk92 Merhaba canlar , hamilelikte sağlık ocağında aşı yapiliyormus ben korktum iste ya yanlış aşı yaparlarsa vs diye olmak istemedim bir tavşanda düşünüyorum ya birşey olursa diye ? Benim gibi olmayan varmi?
Serpilufuk Hazalk92 Endişelenme canım Ben doktorumun önerisi ile olmadım Zaten riskli bir gebelik geçiyordum Tetanoz aşısıda tetikleyebileceği için aşı olmadık
Sydgrdl Hazalk92 tetanoz aşısı onu olman lazım canım varsay sezeryan a girmek zorunda kaldın işte o zaman sorun olmasın diye yapıyorlar yada paslı bisey bi yerini kesti bunların garantisi yokki tabi tercih senin ama bebeğinin ve kendi sağlığın icin yaptırmalısin