Kızlar merhaba herkese çok şükür gebelıgımde hıcbır sıkıntım yok. 19 haftalık. İlk gebelıgım ama kendıme engel olamıyorum her şeyden mıkrop kapacakmışım gıbı hıssedıyorum. Sıze çok basıt anlatayım evın orda fare ölmüş o günden berı fareden mıkrop bulasır mı oralara bastık toprağa gecıp evın kapısına kadar getırırız mıyız ablamla karşılıklı oturuyoruz hemen bır ıkı adım var hemen bırbırmıze gecıyoruz sonra düşünüyorum yete bastım çoraplarımdan halılardan bastığım yerden mıkrop bulasır mı bebegıme bırsey olur mu hep aklımda saçma sapan düşünceler işin içinden çıkamıyorum günde kaç kere kıyafetımı degıstırıyorum. Kendımı tanıtlamıyorum tek korkum bebegıme bı mıkrop bulaşmaması ç