Selam kızlar biliyorsunuz testimi falan atmıştım bu ay silik çizgi gördüm ama kan negatif çıkmıştı dün gece leke geldi artık bugün adet olurum sanırım umudum gelecek aylara kaldı yumurtlama takibi yapmayı düşünüyorum bu ay sizce bu beni daha mı çok strese sokar yoksa şansımı mı yükseltir çok kararsızım 😒sizlerinde yorumunu almak istedim