zeytin_ bence çok acele etmene gerek yok canım bende acele edip 5haftalıkken öğrenince gitmiştim, sonraki hafta değerler artıyor mu diye bir daha gittim sonraki hafta kalp atışı için bir daha gittim. Yani 7haftaya kadar beklenebilir bence ama tabii ilk gebelikler heyecanlı hevesli oluyor insan 🤭