Kızlar merhaba. 14 haftalık hamileyim dün sağlık ocağında kan testi yaptırdım doktor guatr değerimin 0,86 olduğunu söyledi. Normal değer aralığı 0,90-1,7 olması gerekiyormuş. Böyle bi durumla karşılaşan oldu mu hiç? Yarın dahiliyeye gidecem ama sizlere de bi sormak istedim. İnternette hiç iyi şeyler yazmıyor ☹️