didemkaya kızlar prensesimin ismine hala karar veremedik böyle naif uslu kız isimleri olsun ipek yada beren düşünüyoruz ama eşim daha net birşey söylemiyor 2. gebeligim oğlumun adı çınar ali çok fazla yeni nesil isimlerden istemiyoruz çünkü çevremiz arya liya larla dolu ☺️
Durulay3 didemkaya bende öyle arada kaldım NEHİR DURU YADA SELİN DURU BILEMEDIM😒35 haftaya gidecem hala kararsızım
Momsy410 didemkaya ipek de beren de cok tatli yumusacik isimler. Oglunuzun ismi de cok guzelmis. Bu yeni nesil isimler yakin zamanda baha siradan olacaklar zaten. Herkes ayni isimleri koyuyor. Bu eski isimler daha guzel gelecek bence.
sinoli didemkaya Ay bizde karar veremeyenlerdeniz, Kuranı Kerim de geçen olsun dedik en son onda da internete güven olmuyor bilmiyorum, Dila, Dilay, Ceylin, Şimdi de Ravza buldum bilemiyoruz 🙈
Momsy410 Durulay3 duru ve nehir isimleri cok guzel. Ben olsam opsiyonlari azaltip bebek gelince de secebilirdim. Bebek dogunca hangi isim yakisiyosa o
Durulay3 Momsy410 aynen kuzum bende öyle düşünüyorum duru ismi çok hoş ama soy adımız duru oyuzden nehir duru dedım soy ismine çok yakıştı bakalım bebeğim doğsun karar verırım 🥰
Didem_mina Benim kızımın adı Ayşe Mina, ikinci kiz olursa inci Neva olacak erkek olursan Han isminin önüne bir isim arayisindayim, bakalım sağlıkla doğsun hepside🤲♥️