3babymom Esrabyln epidural+spinal kombine anestezi yapıldı bugün 40 gün oldu doğum yapalı çok şükür rahat geçti diğer iki sezeryanim sadece spinaldi çok zordu bunu Dr kombine yapicam dedi daha konforlu dedi güvendim ve çok sukur bir daha olsa aynısını isterm
3babymom Sulezeynep spinal yapıldı belden sonra epidueal yapılıp içeri katater gönderildi uyaniktim ameliyat sonrası o kataterden ağrı kesiciler verildi
Kumsal20 3babymom peki ağrı kesiciler verikdikce epidural de ağrınız hemen dindi mi ?? Nasildi anlatır mısınız bende epidural olcam salı günü
3babymom Kumsal20 belden güçlü ve daha etkili ağrı kesiciler verildi konforluydu diğer iki sezeryanimda sadece spinaldi ve ağrılara dayanamıyodm normal serumla iğneyle gecmiyodu epidural daha iyi geçti çok sukur tavsiye ederim