Fundayakut Kızlar wee babynin silikon yuvarlak uçlu emziğini aldım siz kullandınız mı memnun musunuz bana ucu sanki biraz sert geldi ama hepsi mi öyle emziklerin bilmiyorum kullanan var mı ?
Opheliaaa Fundayakut Ben bebeğime bibsin emziklerini kullanıyordum yuvarlak silikon. Şuan fiyatlar arttığı için wee babyye geçtim fiyatlar uçmuş çünkü bir bibs 130 TL civarı. Muadil olarak sadece o var ve başka emzik almiyor memnunuz
Beyazanneweww 12Kbra12_ ben damak olanı aldım teknseferde tuttu emzik kayboldu geçen gün dışarıda esım aynı markanın gece gündüz olanını bulup almış tutmadı we baby oda buna sert diye tutmadı ucu
Aslnrbl Bende wee nin damakli emzigini kullanıyordum bebegime ucun dip kısımlarına garip bi sekilde pislik birikiyor yikadigimda icine su kaciyo bi sure emerken cokur cokur ses geliyor avent siparis ettim ucu tam damakli degil ama insallah bebis tutar
Fundayakut Aslnrbl Ya ben avent almak istemedim belki tutmaz boşuna para vermiyim diye bunu 30 tl ye aldım ama ucu sert geldi yani yenidoğduğunda tutabilir mi bilemedim
Fundayakut Beyazanneweww Ben damaklı almak istemedim ama bunumda ucu sert artık doğunca bakarım o zaman 🥰