Melike1234- Gebelikte kansızlık sorunu yasayanlar oldu mu değerleriniz kacti acaba ve hangi ilaçları kullanıyorsunuz biz şuan daha 11 haftalığız ve 1 aydır Ferrum kullanmaya basladik bile değerimiz 9 larda
Sugarmomyy Melike1234- 7.1 le yatış verilmişti kan takılmıştı. Bende şu an ferrum kullanıyorum en son 10 lardaydı
Zeynepp__ Melike1234- çok fazla yaşıyorum kansızlık bırakmıyor peşimi kasımda doktora gidecem ve kanım düzelmedi ise kan takilcagim hastahane de yatiralacagim 😔
Melike1234- elaymoms aynen bendede vardi düzenli olarak kan tahlili yaptırıyordum ferinjet kullanmıştım ama şuan hamileyim diye o olmuyor malesef
Melike1234- Zeynepp__ kan değerlerinin kac acaba takacaklar ben şuan 11 haftalık ve değeri 8 önceden gelme Demir eksikliği ve b12 anemisi var di
Zeynepp__ Melike1234- bendeki Akdeniz anemisi kan değerlerim ilaç kullandığım halde düzelmiyor 29 haftaligjm ben
Zll90 Sanırım benmde 12.haftada ferritin 12ye düşmüştü şimdi 22.haftadayım 19a yükselmiş, sidefer demir kapsülü kullanıyorum gyne ferrom yan etki yaptı kusma vs.