Rabiakltk5 iki kez serklaj oldum iki gebeliğimde de. Kola takılan branülden ilaç verip bayıltıyorlar 45 dk birşey korkulacak birşey yok. 12-13. Haftada önlem amaçlı olursun diye düşünüyorum. İlk 8 hafta dikkat edersin ağır kaldırmaz dikişlerini zorlamazsın. İlkinde full yattım çok şükür 36 haftada doğdu ikizlerim ( 0,5mm ile acil serklaj oldum 3 doktor ben yapamam dedi ) ikinci ise önlem amaçlı atıldı şimdi 22 haftalığız. İkizlerim var mecburen kucağıma bile alıyorum iş görüyorum falan. Korkma inşallah herşey güzel olur