Kızlar ben geçen sene Kasım ayında regli günüm itibariyle 8 gün falan soğan suyu içtim işte 2 ay sonra hamile kalmıştım bebek istiyorduk olmuyordu o düştü ama. 6 aydır yine istiyoruz bilenleriniz vardır Şuan regl dönemindeyim tekrar içmeye başladım bazısı regl iken zararlı diyor ama ben içiyorum valla kanamam biraz fazla oluyor o da normalde az sürer reglim zaten. Bunu yapan anneler anne adayları ne düşünüyorsunuz bu konuda?